Wednesday, September 17, 2008

Raw Sprit Festival 2008, Sedona, Arizona

Het is dinsdagavond in het vliegtuig van Phoenix naar Amsterdam, woensdagochtend in Nederland. Mijn oudste zoon Bram van 18 en ik zijn naar het Raw Spirit Festival in Sedona, Arizona geweest. Het was een onvergetelijke ervaring, the best ever.
Annet in Sedona

In het Sedona kwamen 5000 raw foodies vanuit de hele wereld drie dagen lang bij elkaar voor geweldige lezingen, “kook” demonstraties, muziek, gezelligheid, meditaties, dansen en heerlijk eten. Dit alles in de mooiste omgeving die ik ooit gezien heb: diep oranje-rode bergen, veel zon, prachtige zonsopgangen en zonsondergangen, volle maan en alleen maar blije, vrolijke en warme mensen.
Kortom: paradijs op aarde!

Fruit en groente mandala

Lisa en Laureen

Ik had me heel erg op het festival verheugd en terecht. Natuurlijk ben ik alle tijd die ik er was druk aan het filmen geweest. Ik heb ruim 12 uur film van Viktorak Kulvinskas, Mike Adams, David Wolfe en vele anderen. Ook heb ik interviews gedaan met Kevin en Annmarie Gianni en Viktoras Kulvinskas en Katharina Clark (Viktoras zijn vrouw). Dit was uniek om te doen. Naar mijn idee zijn het heel goede interviews geworden.
En last but not least zijn we op pad gegaan in de bergen van Sedona op zoek naar wilde planten, die we later op een hometrainer met blender tot smoothies hebben gefietst ;-) You won’t believe it!

De komende tijd ga ik heel veel op de website zetten. Hou hem dus goed in de gaten. Door je aan te melden voor de RSS feed rechts bovenaan deze pagina, kun je de website aan je startpagina toevoegen. Zo kun je meteen zien of er nieuwe video’s zijn.

Heel veel liefs, licht en warmte uit Sedona,
Annet

No comments: